Pluja de regals de Nadal

L'Àrea Social de la Fundació ultima els preparatius de Nadal i Reis per a les persones que tutela. Gairebé un miler de regals es distribuiran aquestes dades i es fa d'acord amb les preferències i peticions de les persones. L’Àrea Social és el pilar de l'entitat; des d'aquesta àrea es vetlla pel benestar personal, la salut, l’entorn de vida, les relacions personals i la integració social de la persona protegida. L'any 2014 es van registrar més de 12.000 accions de seguiment de la situació personal o social de les persones protegides, a càrrec dels 40 professionals d’aquesta àrea (treballadors i educadors socials, psicòlegs, integradors socials...). D’aquestes accions la Fundació subratlla les visites presencials de contacte directe i gestions, els acompanyaments mèdics (ja sigui en visites ambulatòries o durant ingressos hospitalaris). Més de 150.000 km realitzats en desplaçaments en exercici de les seves funcions.
Pluja de regals de Nadal

Participa en la contratación en prácticas de personas jóvenes beneficiarias del programa de Garantía Juvenil en Catalunya, según la Orden TSF/115/2018, de 12 de julio.

Programa financiado por la Iniciativa de Empleo Juvenil y el Fondo Social Europeo con una cofinanciación del 91,89 %

Registro de Fundaciones 1817. Registro del Departamento de Trabajo, Asuntos Sociales y Familias de la Generalitat de Catalunya S05710.

Registro de Grupos de Interés de la Administración de la Generalitat y del Sector Público. Número de indicador 315.

Registro municipal de entidades (Ayuntamiento de Girona) con el número EH3234.

Censo de Entidades de Voluntariado de Catalunya 001907-000.