Conferència anual de l'EASP: "La economia social com a model d'inclusió social efectiu"

Del 13 al 16 de juny assistim a la conferència anual de l'EASPD (Varna, Bulgària), plataforma europea de la qual formem part.La conferència d'aquest any porta per títol “Social Economy as an Effective Model for Social Inclusion - Social entrepreneurship, social services, employment”. Podeu consultar el programa en aquest enllaç. Durant aquests dies tractarem:
  • Presentació i debat sobre el concepte d'economia social i els seus efectes sobre la qualitat de vida i la inclusió social a través dels seus valors subjacents, iniciatives i accions.
  • Exposició de casos exponents d'organitzacions que independentment de si treballen directament en el camp de la discapacitat o no, són models de diversitat i integració de la discapacitat.
  • Debat sobre com l'economia social pot contribuir als objectius del desenvolupament sostenible que promou l'ONU.
  • Promoció de la integració de la discapacitat en la societat en general i en les empreses i organitzacions de l'economia social en particular. Experiències.
  • Presentació de l'estratègia de la Unió Europea sobre l'economia social. Debat.
  • Avaluació de conceptes i factors d'èxit.
  • Presentació dels marcs legals, financers i fiscals per al seu desenvolupament.

El director de Support, Josep Maria Solé, ha presentat la conferència de l'EASPD:“Tecnologia i digitalització en els serveis de suport i atenció a les persones. L’impacte en l’educació, el treball i la vida independent”, que se celebrarà els dies 4 i 5 d'octubre a Barcelona. Un esdeveniment internacional coorganitzat per Support, Fundació Tutelar Girona.

It takes part in the recruitment of young people benefiting from the Youth Guarantee Programme in Catalonia, in accordance with Order TSF/115/2018 of 12 July.

The programme is financed by the Youth Employment initiative and the European Social Fund, with a co-financing of 91.89%.

Foundations Register 1817. Register Department of Work, Social Affairs, and Families of the Government of Catalonia S05710.

Support-Girona is registered in the Register of Interest Groups of the Catalan Government Administration and the Public Sector. Identification number 315.

Municipal Register of Entities (Girona City Council) with number EH3234.

Census of Voluntary Entities of Catalonia 001907-000.