Treballa amb nosaltres

El creixement continuat de la Fundació fa necessari noves incorporacions a la nostra organització en diferents àmbits professionals: social, comptable i econòmic i jurídic-admistratiu.

Si la teva trajectòria professional es desenvolupa en algun d’aquests camps i estàs interessat en treballar amb nosaltres, pots fer-nos arribar el teu currículum professional perquè en el moment que s’hagi de cobrir una plaça puguem valorar si el teu perfil és l’adient.

Accepto i quedo informat que les dades personals que proporcioneu són necessàries per gestionar el contingut del vostre contacte, i s’incorporaran al corresponent fitxer de la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines, entitat responsable situada al C/Santander 1, baixos – 17005 GIRONA, a on pot exercitar els drets d’accés, rectificació i cancel·lació de les dades existents en aquest fitxer, en els termes establerts en la Llei Orgànica 15/99, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i altra normativa complementària.