Trobada amb el president Carles Puigdemont a Brussel·les

En el marc del viatge de la Fundació Tutelar a Brussel·les per iniciar el treball sobre el projecte europeu TopHouse, del qual som partícips, hem tingut l'ocasió de reunir-nos amb el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont. Durant la trobada hem pogut explicar al president com estem treballant els serveis que oferim des de la nova mirada que ens marca el compliment de la Convenció dels drets de les persones amb discapacitat de les Nacions Unides, així com la tasca internacional que estem duent a terme per poder avançar en aquest sentit, juntament amb organitzacions de primer ordre mundial. També li hem pogut proporcionar les dades de la nostra activitat, posant l'accent en el creixent nombre de curateles i en l'aposta per figures menys restrictives dels drets i les voluntats de la persona com la figura de "l'assistència", prevista en el codi civil de Catalunya. L'assistència és un suport a la presa de decisions sense incapacitació, sinó a petició exclusiva de la persona que la necessita i que pot a més designar qui vulgui que sigui la persona o institució que faci aquest suport. Avui gestionem 27 figures d'assistència. El 31 de desembre de 2016 al conjunt de Catalunya, hi havia tan sols 35 persones que tinguessin una assistència a través d'una institució tutelar. Volem expressar el nostre agraïment al president de Catalunya per haver-nos dedicat el seu temps i d'haver pres bona nota del que estem treballant, com i amb quina visió, amb l'objectiu de contribuir a la configuració de polítiques socials a nivell europeu, en base a la Convenció de l'ONU. A la imatge, el president sosté un regal fet per una persona a qui donem suport. L'obsequi és un clauer amb un estelada.
Trobada amb el president Carles Puigdemont a Brussel·les

Participa a la contractació en pràctiques de persones joves beneficiàries del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya, segons l'Ordre TSF/115/2018, de 12 de juliol.

Programa finançat per la iniciativa d’Ocupació Juvenil i el Fons Social Europeu amb un cofinançament del 91,89%.

Registre Fundacions 1817. Registre Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya S05710.

Registre de Grups d’Interès de l’Administració de la Generalitat i del Sector Públic. Número d’indicador 315.

Registre municipal d’entitats (Ajuntament de Girona) amb el número EH3234.

Cens d’Entitats de Voluntariat de Catalunya 001907-000.

La Fundació Support-Girona està acreditada amb l'ISO 9001:2015