Conferència "La nova visió de la protecció jurídica de les persones amb discapacitat a la llum de la Convenció de l'ONU"

El proper 2 de desembre, el director de la Fundació Tutelar, Josep Maria Solé, pronunciarà la conferència “La nova visió de la protecció jurídica de les persones amb discapacitat a la llum de la Convenció de l'ONU” organitzada pel DIXIT a la seu de l'entitat. La conferència tractarà els canvis legals que fan referència a les mesures de suport a l’exercici de la capacitat jurídica de les persones amb discapacitat a la llum de la Convenció de l'ONU. Aquestes mesures són les que han de suposar la desaparició dels conceptes d’incapacitació i tutela que avui coneixem. L’acte també vol obrir un espai de reflexió i debat sobre el binomi abandonament-paternalisme a partir d’unes pautes orientatives per a aquells qui tenen responsabilitats d’ajuda, guarda o tutela de persones sense plena capacitat de decisió i han de prendre decisions envers les seves vides. Josep Maria Solé, advocat, a més d'exercir la direcció de la Fundació Tutelar,  presideix ENCAIX -Associació d’entitats tutelars de persones que pateixen malalties mentals. Data: 2 de desembre de 2014 a les 17h. Lloc: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall. C. Bernat Boades, 68. Girona Inscripció: inscripció gratuïta, per rigorós ordre d’arribada, emplenant el següent formulari en línia Organitza: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall amb el suport de l'Obra Social "la Caixa"

Participa a la contractació en pràctiques de persones joves beneficiàries del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya, segons l'Ordre TSF/115/2018, de 12 de juliol.

Programa finançat per la iniciativa d’Ocupació Juvenil i el Fons Social Europeu amb un cofinançament del 91,89%.

Registre Fundacions 1817. Registre Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya S05710.

Registre de Grups d’Interès de l’Administració de la Generalitat i del Sector Públic. Número d’indicador 315.

Registre municipal d’entitats (Ajuntament de Girona) amb el número EH3234.

Cens d’Entitats de Voluntariat de Catalunya 001907-000.

La Fundació Support-Girona està acreditada amb l'ISO 9001:2015