A "la Caixa", Girona Centre i Girona Radial, gràcies

Avui, la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines, l’Associació Somnis i els Restaurants del Cor hem estat les entitats socials beneficiàries de la campanya, impulsada per “la Caixa”, l’associació de comerciants Girona Centre Eix Comercial i l’associació d’hostaleria Girona Radial, a través de la Targeta Comerç Girona Hostaleria. En total s'han recollit 4.500 euros. L’acte de lliurament s’ha celebrat aquest matí a càrrec del director d’Àrea de Negoci de “la Caixa” a Girona, Xavier Ponsati; el president de Girona Centre, Josep Maria Noguer; el president de Girona Radial, Xavier Nicolazzi; la presidenta de Somnis, Alba Lletjós; el president de Restaurants del Cor, Toni Vallory; i del director de la Fundació Tutelar, Josep Maria Solé. La Fundació Tutelar destinarem aquests diners a cobrir les necessitats bàsiques de les persones tutelades que més ho necessiten. L’Associació Somnis, organització dedicada al suport i l’atenció a infants i joves en situació de fragilitat social, destinarà la recaptació a l’adequació dels equipaments del Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE) de Salt on hi viuen 24 nens de 3 a 17 anys; i per la seva banda, els Restaurants del Cor, entitat impulsada per Girona Avança amb l’objectiu de complementar les beques de menjadors escolars per assegurar que tots els nenes i nenes de Girona puguin realitzar els àpats necessaris per al seu creixement òptim i a l’escola, destinarà els diners a què nombre màxim de nens se’n puguin beneficiar del projecte. La campanya solidària va consistir en destinar un euro a organitzacions socials per cada compra realitzada entre el 20 de desembre i el 31 de gener a qualsevol establiment associat a Girona Centre Eix Comercial i a l’associació Hostaleria de Girona-Radial.
A "la Caixa", Girona Centre i Girona Radial, gràcies